25.02.2023 KL 09:45
Lørdag den 25. februar I 2023 udfører vi en planlagt nedetid for sikkerhedsopdateringer på vores alarmserver.
09.06.2022 KL 06:45
Vi beklager den driftsforstyrrelse, der påvirkede kommunikationen mellem vores kunders centrale enhed og vores server. Vi er sat til normal drift og undersøger årsagen til driftsforstyrrelsen.
05.05.2022 KL 10:00
I øjeblikket oplever vi meget langsom kommunikation mellem vores alarmserver og kontrolpanelet. Vi samarbejder med vores internetudbydere for at løse problemet. Vi beklager utilgængeligheden.
22.04.2022 KL 09:50
Fejlen er afhjulpet, og operationen er tilbage til normal.Vi beklager ulejligheden.
22.04.2022 KL 07:55
På grund af en afbrydelse i et større accesspunkt påvirker dette vores primære, sekundære og tredje internetkommunikation og det er ikke muligt at logge ind på kontrolpanelet. Vi arbejder hårdt på sagen sammen med vores to forskellige internetudbydere. Vi beklager ulejligheden.
16.06.2021 KL 13:00
Nogle forstyrrelser kan forekomme i løbet af dagen og aftenen onsdag den 16. juni på grund af opdateringer og vedligeholdelse af vores sikkerhedsservere. Vi forventer at være færdige kl. 23:34.
Beklager ulejligheden.
15.05.2021 KL 07:30
Opdatering af sikkerhedsprotokol. Der kan være driftsforstyrrelser i mellemtiden.
15.04.2021 KL 18:30
Opdatering af sikkerhedsprotokol er færdig.
Systemet fungerer normalt.
15.04.2021 KL 18:00
Opdatering af sikkerhedsprotokol. Der kan være driftsforstyrrelser i mellemtiden.
Anslået afslutning 20.30.
19.01.2021 KL 14:15
Opdateringen er fuldført, og driften er normal.
Vi beklager forsinkelsen.
19.01.2021 KL 13:00
Driftsforstyrrelse på grund af opdatering
Vi arbejder på en opdatering, der tager længere tid end planlagt. Vi beklager forsinkelsen.
15.11.2020 KL 17:00
Driftsforstyrrelse i europæisk internetkommunikation
På grund af en større internetforstyrrelse, som var uden for vores kontrol, har forbindelsen mellem alarmsystemet og kontrolpanelet været ustabil i cirka to timer. Fejlen er afhjulpet, og operationen er tilbage til normal.
06.10.2020 KL 15:00
VIGTIG INFORMATION OM VORES SMS-TJENEST.
Fra kl. 24.00 i aften til kl. 24.00 i morgen aften, vil der være nedetid i vores service til SMS-tjenesten.
Dette skyldes vedligeholdelse og opdateringer af tjenesten. Vi håber at dette ikke skaber problemer.
04.09.2020 KL 11:00
I løbet af fredag den 4. september og mandag den 7. september vil vores SMS-tjeneste delvis blive afbrudt for opdatering. Vi beklager ulejligheden men håber på jeres overbærenhed.
18.07.2020 KL 09:34
Fejlen er rettet og driften er nu normal igen. Vi beklager afbruddet.
18.07.2020 KL 09:24
Teknikerne arbejder på en løsning. Mere information kl. 10.00
18.07.2020 KL 08:00
Nogle kunder kan oplev muligheden driftsforstyrrelse der giver Offline / Online besked fra
central enhed. Vi arbejder på at finde årsagen til problemet.
27.05.2020 KL 00:05
Fejlen er fundet og korrigeret af vores internetudbyder. Problemet er identificeret til skiftestationen.
26.05.2020 KL 22:00
Vi kan se, at nogle af vores kunder kan opleve problemer med kontakt til kontrolpanelet, og at den nederste lampe lyser gult = ingen internetforbindelse. Vi arbejder tæt sammen med vores internetudbydere for at løse problemet så hurtigt som muligt.
19.05.2020 KL 07:30
Vi arbejder på en opdatering af vores sikkerhedsservere, som desværre har taget længere tid end forventet. Vi forventer, at arbejdet vil være afsluttet kl. 10 i dag.
09.04.2020 KL 12:00
Vi har opdateret vores server til som sender meddelelser fra alarmsystemets . Ved genstart kan nogle af vores kunder muligvis modtage flere meddelelser, som du allerede har modtaget, eller nye meddelelser. Vi beklager, hvis dette rejser spørgsmål men det viser at der ikke er noget galt med systemet. Vi arbejder konstant med at optimere funktionerne i vores alarmsystem, så vores kunder kan stole på alarmsystemet.
07.04.2020 KL 12:00
Vi har nu afslutet arbejdet med at opdatere og optimere vores servere, der håndterer vores Smart Hjemme funktioner, hvor vores Tænd/Sluk enheder kontrolleres. Vi kan se en betydelig forbedring efter kort tid. Nogle af vores kunder med Tænd/ Sluk enheder skal udføre en synkronisering for at anvende opdateringen. Synkronisering startes i kontrolpanelet under enhedskontrol
20.03.2020 KL 15:45
Vi er færdige med at opdatere og optimere vores internetinfrastruktur, der er gået efter planen. med meget gode resultater. Vi vil benytte lejligheden til at takke alle internetudbydere i Danmark og resten af Europa for et fantastisk samarbejde på trods af manglen på personale og ressourcer på grund af Corona-virussen og til vores kunder for forståelse og tålmodighed i dette arbejde for at sikre dine alarmsystemers sikkerhed.
20.03.2020 kl 06.55
I dag mellem 10:00 og 14:00 vil der blive udført omfattende arbejde på vores kommunikationsinfrastruktur. I løbet af denne periode kan der stadig komme servicemeddelelser om, at centrale enhed er offline / online for nogle af vores kunder. Sammen med internetudbydere og vores partnere har vi stærke forhåbninger om, at dette løser problemet med, at den centrale enhed er Offline 1-2 min og derefter kommer online igen. Der er stadig store belastninger på det faste og mobile internet i Europa. Se denne artikel: HER
19.03.2020 kl 08.00
Servicemeddelelse om central enhed Offline / Online
Vi har nu sammen med flere internetudbydere i Danmark og Europa identificeret årsagen til, at vi modtager servicemeddelelse om, at centralenheden er offline, og efter 1-2 minutter modtager man igen en servicemeddelelse om, at den igen er online. Årsagen til dette er, at internet-infrastrukturer er ekstremt overbelastet, efterhånden som flere mennesker arbejder hjemmefra eller sendes hjem af deres arbejdsgivere på grund af CORONA, og vi bruger internettet mere til at blandt andet streaming af film, serie osv. som vi normalt ikke gør, når vi har en normal dagligdag. Vores sikkerhedsservere sender spørgsmålet til vores kundes centrale enhed: “Har vi kontakt?” og svaret tager længere tid end normalt, sendes der en servicemeddelelse til vores kunder om, at den centrale enhed er offline. Når vores sikkerhedsserver derefter svarer: “Ja, vi har kontakt”, sendes en ny servicemeddelelse til vores kunder om, at den centrale enhed er online igen.
Vi arbejder på at øge kapaciteten i vores kommunikationsnetværk mellem vores kunders centrale enheder og vores sikkerhedsservere. Vi beder om din forståelse, og vi gør alt for at rette problemet.
18.03.2020 kl 08.15
Desværre oplever vi fortsat en vis drift forstyrrelse i kommunikationen mellem visse internetudbydere og vores sikkerhedsservere. Vi arbejder så hurtigt som muligt, under den aktuelle situation, for at løse problemet.
14.03.2020 kl 18.35
Vi er nu op til 99,8% i normal driftsstatus og arbejder på at øge dette i de første timer i morgen.
14.03.2020 kl 16.15
Vi oplever en ustabil drift mellem vores systemservere og nogle internetudbydere. Vi samarbejder med alt tilgængeligt personale for at finde fejlen så hurtigt som muligt og genvinde den stabile drift af vores system. Vi beklager dette, men desværre er vi afhængige af, at operatørerne samarbejder om at finde en løsning.
15.02.2020
Alle systemer fungerer optimalt!